13500 i zero ząbkowania. Poprzednim autem ze 30,000 na letnich i 20,000 na zimowych i też nic. A było to kombi i jeździłem głównie sam.
ząbkowanie opon głośna praca
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ukuk..ale coz to za filozofia. Zedrzec 1mm opony gdzie pojawily sie zabki i juz
a po drugie, na takich "kapciach"Zamieszczone przez xprzemoopony 225/40/18 continental
przerabiałem ten temat na 225/45 R17. nawet na niemieckich drogach ząbkowały.
Komentarz
-
-
ufo, Nie zgodze sie ze takie kapcie musza zabkowac.. w O2 nie mam z tym problemu zadnego, a latam na letnich takich wlasnie... Fakt, glownie po niemieckich autobahnach, ale jakos zabkowania nie ma - zarowno na tych, co sa obecnie i nie zdarłem za duzo bieznika (ale z 40tys km zrobione na nich), jak i na drugich ktore przez 20-30tys wydarłem dosyc mocno...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ufotrzeba dbać o ciśnienieByła: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40
Komentarz
-
-
Ja myślę że mniej.
W lato przed wyjazdem na urlop napompowałem (na tył 2,7 czy 2,8) - wg wlepy na klapce - z 5 osobami i bagażem.
Na A1 przed Strykowem przy 150 km/h był taki HAŁAS że nie możnabyło porozmawiać w aucie.
Koła były za twarde. A i spalanie nie było takie rewelacyjne.
Dopiero po upuszczeniu w Łodzi na BP, dalsza jazda od razu stała się przyjemniejsza.
Teraz też mam podobnie na zimówkach. Serwis nadmuchał na tył na 2,5 i jadąc samemu słychać taki "goły duden". Za twardo nie jest bo to zimówki ale i tak sprawdzę ciśnienie i "zjade" raczej na 2,4 we wszystkich kołach.O3 RS 2,0 TDI DSG + Columbus+DAB+, Canton, ACC z FA, LA itd, itp.
-----------------------------------------------------
Moja eReSka
Aktualne Personal POI: teraz taniej na POIfantastic.eu
Komentarz
-
-
gaduły , ale koledze pozabkowały na przedniej osi :roll:
xprzemo od zewnątrz czy od wewnątrz ?
ukuk te wężyki to lamele. jeżeli pozakrzywiało/pozakulało Ci krawędzie lamel to albo jeździłeś w wysokich temperaturach na tej zimówce ewentualnie lekko zła zbieżność..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpNie zgodze sie ze takie kapcie musza zabkowac.
Zamieszczone przez uli07Jakies konkretne rady? Dawac mniej czy wiecej?
Komentarz
-
-
Koledzy, hałas doprowadza mnie do białej gorączki. Barum Bravuris 2 225/45/17. (O2 ale juz nie chce powielać wątku). Opona w dobrym stanie. Przejechane max 40tys km. Ścierać czy kupować nowe? Wolałbym tańsze rozwiązanie bo mam zaplanowanych sporo wydatków. Możecie polecić jakiś serwis opon w Wawie lub Łodzi (lub okolicach)? Z góry wielkie dzięki.
Komentarz
-
-
Pozostał ci tylko jeden sposób, praktykowany przez użytkowników Hondy accord , sprawdzony osobiście. Szukasz sobie odpowiedniej nawierzchni ściennej najlepiej wychodzi kostka brukowa, nie wiem czy 1.9 zerwie przyczepność ale -
Rozpedzasz się na jedynce, zaciagasz ręczny, i smażysz opony tak długo aż będziesz pewny że już przekładasz koła z tyłu na przód i robisz to samo. Gwarancja 100 % Zrobiłem tak w Leonie 1p . Efekt super. Może nie tak jak przy nowych oponach, ale juz nie wyło tylko delikatnie szumiało. Polecammati
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RafallKoledzy, hałas doprowadza mnie do białej gorączki. Barum Bravuris 2 225/45/17. (O2 ale juz nie chce powielać wątku). Opona w dobrym stanie. Przejechane max 40tys km. Ścierać czy kupować nowe? Wolałbym tańsze rozwiązanie bo mam zaplanowanych sporo wydatków. Możecie polecić jakiś serwis opon w Wawie lub Łodzi (lub okolicach)? Z góry wielkie dzięki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RafallKoledzy, hałas doprowadza mnie do białej gorączki. Barum Bravuris 2 225/45/17. (O2 ale juz nie chce powielać wątku). Opona w dobrym stanie. Przejechane max 40tys km. Ścierać czy kupować nowe? Wolałbym tańsze rozwiązanie bo mam zaplanowanych sporo wydatków. Możecie polecić jakiś serwis opon w Wawie lub Łodzi (lub okolicach)? Z góry wielkie dzięki.
Komentarz
-
-
pomaga rotowanie kół/opon przód<->tył przy każdej zmianie zima/lato. Ojciec w O2FL tego nie robił i tył z roku na rok bardziej szumiał - po 4 latach było już bardzo głośno. Teraz po sezonie od zmiany osiami jest zauważalnie ciszej (mówię z perspektywy osoby, która nie jeździ tym samochodem codziennie więc łatwiej dostrzega zmiany) ale jeszcze nie jest idealnie. Pewnie jeszcze jeden sezon pojeżdżą w tym ustawieniu a potem co roku rotacja, żeby nie wróciło.
Komentarz
-
Komentarz